BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 7, 2009

tragedi Disember

ala.
bukan tragedi sangat pun.
terbangun lewat ja pun.
tapi, kenapa bila kita terbangun lewat, dan terlewat nak pergi kerja,
kita akan dilewatkan dengan perkara yang lebih akan melewatkan.

selalu bangun 545.
kunci jam selalu dua kali.
satu jam 430, satu jam lagi 530.
dua-dua boleh tak sedar.
memang lah selalu tido dengan handphone vibrate.
tapi, no matter what, pasti boleh terjaga.
tapi tidak kali ini.

bila dah siap, tudung pulak terbalik.
bila dah keluar rumah, pas kerja pulak tertinggal.
bila dalam tren, tren pulak benti dan lambat nak jalan semula.
bila tengah tunggu teksi, teksi pula takde.
bila dah sampai ofis, tiba-tiba pula ramai orang berebut nak naik lif.
bila dah dalam lif, setiap orang dalam lif tu keluar ke tingkat yang berbeza.
kenapa kene jadi benda-benda gitu waktu lambat ye?

akhirnya, sampai jam 8.02.
kalau lah semua boleh dielak, mst tak lewat kan.
haish!

2 who cares:

A i d a n i said...

tragedi sungguh.
kalau terjadi lagi,
kalaulah yer..
pergi dulu tingkat 7 utk tag kad..
hehehe..
nasihat bernas ni.
=p

~miss-lala-comot~ said...

tingkat 7 eh?
masa dia lebih awl ke?

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)