BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 22, 2009

nak luah.2 minit je.

terasa perlu diluahkan.
tetapi perlu sangat hati-hati.
kerana ada hati yang perlu dijaga.
bimbang akan terguris.
jahat sangat agaknya bila kenang semula.
apa aku buat salah ya?
apa aku kata silap ya?

mungkin terlalu mengata, sampai ada yang berkecil hati.
adoi.
penat nak menjaga hati orang.
padahal hati kita pun entah ke mana.

ok.
aku memang ada suka seseorang.
dan orangnyer tidak akan baca entri ini.
jujur nya, hanya NUR AKHMAL yang tahu siapa.
owh, dan SHABANUN SALWA.
dan aku ada cerita sikit tentang dia dekat kakak aku.
siapa-siapa yang baca dan terbaca entri ini juga pasti tidak tahu.

ok.
kalau ada yang nak tahu, sila tanya terus pada tuan badan.
dan silalah jangan terkejut.
saya ini pemalu.
mungkin saya taknak cakap pun.

ok.
sekarang kau bagitahu.
aku buat salah?
aku dah suka kat orang lain.
aku suka kat kau.
memang kita pernah mesra.
tapi semesra mane, dan sekuat mana perjanjian kita,
entah macam mane, aku fikir aku lemah untuk terima kau.
entah macam mane, aku fikir aku takut untuk terima kau.
entah macam mane, aku LARI.

aku tulis bukan untuk kau benci.
aku tulis untuk kau fahami.

pelik kan.

aku ingin terima dia.
kami mula merancang.

macam maner aku boleh suka orang lain?
kalau betul aku lemah.
kalau betul aku takut.


* untuk menekan -publishpost- itu, fikir panjang juga.*

8 who cares:

:: iyha-the-choco-crew :: said...

satu apa pon aku tak faham...mungkin lelaki ini pon tak kan faham. anda selamat, lala!

~miss-lala-comot~ said...

ala, hilang emo aku.
pegi bercuti.
nanti jumpa aku, aku cite.

A i d a n i said...

haih.
bila nak citer dengan saye?
benci la tatau cerita ni!

majuk~

aLiN aMiR said...

Majokkk jgk laaaa...~
=<

xpe nadia, "kalau ada yg nak tahu, sila tanya terus pada tuan badan"...

Hahahahhaaa~

A i d a n i said...

ehehehe..
dah tanye pon die malu nak cakap.
takper..
kite tunggu jer alin..
:)

~miss-lala-comot~ said...

nanti lala cite. sabor!

Anonymous said...

mungkin awak takut terima dia sbb awak dah taw kisah2 hidup dia yg mana selalu bertukar2 GF kot dan mungkin sbb sifat dia..walau apa pun sy paham..dan terima semua itu...dan doakan awak bahagia...dan semua janji2 dulu dah di lupakan..hope kita akan berkawan mcm dulu lg...jgn lari lg..dah penat mengejar........
dalam diri ini hanya menginginkan seorang sahabat xlebih dari itu..BFF....dan aku tidak pernah membenci kamu...aku mendoakan kebahagian akan sentiasa bersama mu....

p/s: melarikan diri bukan la satu jalan penyelesaian yang betul..kadang2 kita perlu menghadapi realiti dan berterus terang...ada setengah orang dapat terima realiti itu dengan hati terbuka sekirannya kena dengan gaya......

wasalam

~miss-lala-comot~ said...

kepada Anonymous.

maaf.
sy apologize dulu sebab sy terasa BENCI pule.
kata-kata yang disangka akan menyedarkan, telah menjatuhkan EGO.

blah!

oh.
SILA BENCI SAYA JUGA.

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)