BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 29, 2009

jom kahwin bulan 1 nih!



JANUARI
ramainyer lah yang nak kahwin bulan 1 ni.
mereka adalah, mengikut yang terdekat,

NATRAH RAMLI
NOORMARIANA NASIR
NURAZLIN AMIR

ape dorang ni dah giler ke kahwin awal-awal?
dah ready tunggu suami pulang dengan baju seksi?
dah ready berhadapan dengan mak mertua garang?
dah ready nak bangun malam jaga anak?
dah ready untuk bina hidup baru yang HEBAT?

anyway, good luck in your future, dear!

MANJUNG, PERAK
TEMERLOH,PAHANG
JOHOR BHARU, JOHOR
kopak duet aku, kopak!

ini belum masuk yang nak kahwin bulan FEBRUARI.
mari kita MERISIK minggu ini.

yang pasti bukan LALA.
dan LALA juga tidak akan berkahwin bulan MAC.
sebab ada KURSUS INDUKSI.
APRIL?

giler ke?


6 who cares:

The story of Saif Al-Hafsham said...

tengah2 keja pun sempat lg pk pasal kawen..

~miss-lala-comot~ said...

sempat. tengah pikir nak pegi kenduri semua macam maner. hihi

:: iyha-the-choco-crew :: said...

yang aku tau, aku 2013 insyaAllah...gler tua aku masa tu!

~miss-lala-comot~ said...

kire umur dah 27 arh? ok aper.
aku kahwin tahun depan. haha
[bagi gempak]

aLiN aMiR said...

Sedeyyy sbb awk x g kenduri kite... Majok!!!~

~miss-lala-comot~ said...

selamat pegi dan selamat balik dh!

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)