BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 6, 2009

hey NATRAH, hey REMY ISHAK

ini pengalaman kedua tengok teater di IB.
of coz best.
kalau dulu disponsor oleh Datuk S, kini duit tiket dikeluarkan sendiri.

ok jugak cerita NATRAH ni.
kalau nak tahu sinopsis cerita, boleh tengok sini.
pendek sikit entri lala.hehe

dan macam mane pulak perkenalan lala dan REMY ISHAK?
mulanya, cerita AWAN DANIA.
REMY tak menarik pun.
keduanya, SINDARELA.
pun lala rase REMY tak berapa menarik.
tapi boleh juga suka sikit.
cuma waktu tu, lala lebih suka BRONT.
dan seterusnya, pasti lah NUR KASIH.
menjadi ADAM HASSAN dalam cerita arahan KHABIR tu sangatlah best.
lala rasa orang lain pun cam tu.
lala rasa PEREMPUAN lain pun cam tu.
tengok aja yang mintak tandatangan REMY,
semuanya PEREMPUAN.
eh, lala tak termasuk eh.
menjadi yang excited nak tangkap gambar dan intai-intai REMY sahaja.
serius katakan, nak tengok NATRAH ni sebab REMY ISHAK semata-mata.
tapi fun jugak.
sangat puas hati dapat tengok REMY dekat.


oh yah!
tepukan untuk EIRMA FATIMA.
tepukan untuk REMY ISHAK.
tepukan untuk MAYA KARIN, UMIE AIDA dan SOFIA JANE.
dan yang lain-lain.

ok, disertakan gambar-gambar di sekitar aktiviti kami menonton NATRAH.

*excited dah dapat tiket*
mari kejar REMY ISHAK.



*kami dan kami*




*saya dan natrah duk jauh sikit*
nama hommies lala sorang ni, namanya NATRAH juga.


*kan best kalau kita dapat tempat best sikit*

*bravo-bravo*



*hanya dapat pegang tuan punyer badan kat poster sahaja*


awak..foundation awak tebal.
tapi takper, saya memahami.awak memerlukannya.


*remy ishak a.k.a Mansur Adabi*


*mari makan*



*oops, order dulu*

sangat seronok hari jummat lala.
dari keje separuh hari.
tengok NEW MOON dengan puteri.
tengok NATRAH dengan hommies.
balik jam 1pg.
tido.

4 who cares:

A i d a n i said...

best best aktiviti anda.
am so jealous!
puas dah ker dapat jumpe
remy ishak?
hehehe..

~miss-lala-comot~ said...

puas!hehe
cinta hati baru!hehe

The story of Saif Al-Hafsham said...

wlaupun abg berjiwa brutal tapi abg telah menonton NATRAH pada hari pertama lagi..

~miss-lala-comot~ said...

abg: hari pertama lagi?kenapa tak ajak lala jugak!

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)