BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 22, 2009

pernah dengar cerita NAZEERAH?

sepatutnya entri ini didahulukan pada 13hb. Disember.
tapi cik lala agak kesuntukan masa untuk
menceritakan perihal gadis ini.
13hb Disember hari lahir JIA.
wajib beb wajib, diceritakan perihal JIA kat blog.
sebab JIA dah buat entri pasal lala.

NAZEERAH AB RAZAK.
SELAMAT HARI LAHIR.
KITA SEBAYA SUDAH.
SUKA TAK?SUKA TAK?

jangan lupa untuk buat wishlist untuk hari lahir
(tapi hadiah dah bagi pulak kan.
terima lah tabung yang lala bagi tu)
lala bagi nama kat tabung tu, 'fairy but rock'
'rock fairy' pun boleh.
simpan duit tau.
menabung menjamin kesejahteraan.

cerita JIA.

kenal di tingkat 12, Menara PKNS.
JIA senyap.
tak dengar suara pun walaupun duduk belakang lala.
kalau bukan lala tegur dulu,
mungkin kami kawan biasa-biasa ja.
muka rock beb.
ganas.
pakai tudung, tapi cara duduk pun tau, budak ni ganas.
dah bersembang.
dah kenal.
dah rapat.
ya.
dia memang ganas.
tapi personaliti hyper itu diselitkan dengan sifat sayang,
manja sikit,
lembut,
dan sedikit memberontak.
ok, lembut tu kadang-kadang.
tapi JIA tak pernah berkasar pun.

seperti ada 2 personaliti.
bertudung dan tidak.
tetapi bagi lala, dia tetap orang sama.
orangnyer sangat simple.
kalau dibuat kawan, anda dihargai.
kalau dibuat kawan baik, anda disayangi.
dan lala pasti,
kalau dibuat kekasih atau isteri, anda dicintai.



*gambar terbaru kami*
tengah tunggu ambil hadiah menang BINGO*


*gambar lama kami*
cik alin di tengah


*gambar kami berdua*

JIA seorang yang rajin memberi.
dari penanda buku GENTING HIGHLANDS, chocolate
dan makanan-makanan.
sehinggalah satu persahabatan yang BEST.


waktu menulis, lala terima sekut MUNCHY'S dari JIA.
ha, yang ni satu lala tak suka tentang JIA.
suka sangat bagi lala makanan.
masa birthday, bagi chocolate.
asal datang, mesti sumbat lala dengan makanan.
haha.

*SAYANG KAMU, JIA*

2 who cares:

Jia said...

hehe..sy br bc entry ni..malu2..
ganas?? mgkn cara sy sbb tersedut aura2 bdk laki dl..
"kita akn m'hargai bl kite rs d hargai"
2 moto jia..2 personaliti??
hurmm..ade ckt2..tp msh ade persamaan antara 2..
slmt dtg ke umo tua..hehe
jia kalo org xtgr mmg jia xkn tgr blk..
sekadar murah senyuman..tp dah tgr xleh syp lak..heheh
jia bg lala mkn byk2..bia lg comei n comei mcm sy... hehe
tq lala..sob sob..so touching..
luv u 2..BFF 4 ever.. =)

~miss-lala-comot~ said...

BFF jugak!

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)