BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 3, 2010

happy 1st anniversary, dear!

hari ini hari selasa.
4 Mei 2010.
kalau pejam mata, dan imbas setahun yang lalu, lala bangun lambat masa daftar diri di Malaysian Qualifications Agency, (MQA) tapi berjaya naik cab dan sampai sebelum 8 a.m.


MQA, dulu LAN (Lembaga Akreditasi Negara).
CEO sekarang, Dato' Dr. Syed Ahmad Hussein.
MQA adalah Badan Berkanun di bawah Kementerian Pengajian Tinggi.
nak tahu lebih lanjut, boleh lawati http://www.mqa.gov.my/
kerana lala bukan seorang yang suka bercerita hal kerja.
kerja is kerja. blog is blog.
dan lala tidak mahu menggunakan blog sebagai salah satu cara untuk mengeluarkan isi hati berkenaan kerja kecuali apa yang berlaku di tempat kerja adalah indah-indah belaka. dan ulang tahun pertama kerja di MQA adalah contoh terbaek!


yah! MQA brings lots of memories and friends!
love you, MQA!

12 who cares:

N a d i a said...

dan kamu juga ketemu CINTA!

Ngeee~

~miss-lala-comot~ said...

ngee! malu! kantoi ler kalau bgtau !haha

awin said...

what a small world ms.lala....mr tunang saye pun keja kat mqa...hik...hik..& kbetulan jg today is his besday...hehe...;p

~miss-lala-comot~ said...

waa..benarkah?
dan siapakah??

~miss-lala-comot~ said...
This comment has been removed by the author.
awin said...

benarlah....xkan nk main2 ngan title tunang ...he..he...anwar halim...kenal ker?...;p

~miss-lala-comot~ said...

ha, kenal. kenal!
oh, hai!
of coz i know him.
and nice to meet you.
tak sangka lak!

awin said...

he..he...he...x sangka tul...he..he...tetbe i blushing kat sini...nice to meet u too...x sangka blog yg i suke bace is org yg dekat jer...;p

~miss-lala-comot~ said...

ha, i pun tak sangka.
unsangkarable..!hehe

act, u keje kat maner eh?
i pun nk malu jugak lah!hehe

awin said...

i've mail u ...;p

~miss-lala-comot~ said...

ngee..! we've create a friendship here!

~miss-lala-comot~ said...
This comment has been removed by the author.

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)