BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 14, 2009

~jln TAR II~

kami [lala+kak akma+adek] terpaksa pergi ke jalan TAR semula k
kerana tukar baju kak akma yg agak ketat di bhgn pinggulnye!hehe
lala dan adek hanya excited nk minum 'three layer tea'
reaksi kami [sedaappppnye!!!!]
oyah!kebetulan amin ader lak kat jln TAR tu..

berikut msg2 kami:

amin: aku kat jln TAR..hehe...[suka sgt msg ader 'hehehe']
lala: aku pun...hehehe [sj buh 'hehehe' gak]
amin: aku kat mydin jer ni..
lala: aku kat maybank [smbil jln2 laju2-tkot terserempak]haha
amin:ko nk g maner, jom berbuka sama!
lala:erm,aku berbuka kat maju junction mall..jom! [redha]

nota kaki:msg telah dipendekkan sikit, lala mls nk cite!haha


~3 layer tea~
~mango de longan~

~ni amin!~
malas letak gmbr ko besor2..
sj taknak bg ko glamor!
pastu, kami solat n truskan perjalanan!
cite lawak, kak akma dpt 'hadiah' dr burung!
gmbr seperti di bawah!haha


~agak eeiiiiwwww!~


di bawah ini pula, gmbr2 kami bertiga
tgh sengal sbb penat+menanti kkk adek
utk pulang ke rumah!
jam 1245 p.m!


~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~


~~~~~~~~
gambar lala n adek!
gmbr kak akma separuh!

~~~~~~~~


~~~~~~~


paling penting!
di bawah adalah apa yang la beli!


1.buku asas-asas fardhu ain!
2.baju utk irfan!
3.baju kebaya utk ganti baju raya lala yg tak muat!
4.wedges
lala sndri tidak percaya lala akn beli warna pink utk hari raya thun ini!
eiiwww!

~~~~~~~~~~~~~

1 who cares:

amin rodi said...

siot jer...amik gmbr ak sbg bukti ek...byr royalti lar...wakakakaka:D

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)