BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 3, 2009

~REMY~

dua tiga hari, remy tak bpe nak mkn!huhu
hati lala risau!
bagi makan roti, mkanan sndri pun remy tak mkn..
naper ye?
air sll tukar..
satu hari,lala bagi mkn semut!
eh, remy mkn!
jd, dlm satu hari tu, dia telan dlm 7 atau 8 ekor semut!
smlm (3SEPT2009) ,remy taknak mkn lagi!
remy skt perut ker?
tak tau nk buat aper..!![tolong]
pagi tadi [4SEPT2009]
nak main2 ekor remy seperti selalu,
tgk2, remy terbalik secara perlahan
REMY lala dah mati!!!
huuuuuuuuuu.....sedih!
sedih sgt!
lala: kak ira, remy la dh mati!
[sedih lagi]
[keluar jugak air mata]
~remy taknak mkn!~

bagi mkn roti, remy mkn skit, pastu taknak dh..!
dan remy selalu nyorok2 dlm batu2an oren ni
dia pening ker?
~waktu ni, remy dh lemah sikit, ekor dh tak kembang~
remy dh tak berenang lari2 biler lala main ekor remy


~~waktu ni, remy dh tak der~

2 who cares:

z E K r y i L a said...

hu.
sedih nyer.
.....

~miss-lala-comot~ said...

[sedih bertambah lagi]huhu

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)