BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 2, 2009

~Accreditation Visit~

accreditation visit saya yang pertama!
di kuching, sarawak [kolej S***-mmg huruf awal sebenar]
oh, lagi! pengalaman pertama naek flight saya yang pertama!
~stewardess tu koyakkan boarding pass saya yang pertama~
huhuhu [iye, muke sedih]
~nice room ha!average! H****** V*** Hotel
(rated 3stars!)

~ini makanan pelik pertama di kuching, saya mkn~
pepahat!

~midin~
seperti paku pakis
eh, maksud saya:pucuk paku!
tapi lagi sweet n lembut kot
ada byk lagi makanan seperti ikan merah yg sgt besar dimsk kukus+ayam msk sweet sour+
udang msk krim+*aperntah* digrg dgn telur+sedikit nasi,
yang saya rase tak best diletakkan!hehehe

hari kedua
kerja+kerja+kerja!
dan kerja!

sebelum pulang ke KL, melawat pasar tamu [pasar pagi]
utk membeli belah ikan terubok masin!

~ pandangan hadapan kawasan itu~

~kemudian, cari kek lapis~

~byk inilah saya membeli~
byknyer org yg pesan~

~saja beli..mahu cuba!sbb tak dpt nk rasa!~
3.50Rm ja


oh,luper!
berbuka puasa hari kedua,berjaya merasa umai!
hebat!
saya suke!
~gambar saya google ja~
tak tngkap gmbr pun huhu

~bubur pedas....~
sedap jgk~
mcm bubur lambok kat sni,hny bulan ramadhan ja ada!
~di KLIA~
beli lagi
teringin chocolate chip fmous amos!
!gmbr rosak lak!
dan
hmm
........
selamat tinggal,kuching!


oh, lagi!
saya tetap rindukan di bawah ini!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
baru perasan, saya tak tangkap gmbr sndri!

1 who cares:

N a d i a said...

haha.
cute.
awat tak tangkap gambar sendri?
ish.
kan rugi?
takpa, pasni g lagi na..
(^.^)

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)