BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 28, 2010

yang penting, kau baca!

hampir 11 hari berjauhan.
berjauhan dengan blogspot.

kaseh tak jauh, cuma terasa jauh.


erm ader satu sesi motivasi,
kami kena buat bulatan, untuk memberikan pandangan masing-masing.
sama ada setuju atau tidak. dan ingin cerita mengenai satu pendapat.
adakah anda memaafkan pasangan anda yang curang.
of coz, kita akan ambil konteks 'suami isteri' ok? kalau kekasih, atau tunang, tak perlu fikir panjang jika pasangan anda curang, tinggalkan aja.


jadi, menjadi salah seorang yang tidak akan memaafkan, terfikir sejenak. kenapa tak mampu nak maafkan? sebab kecemburuan yang melampau? ketidakpuasan hati kerana kesetiaan tidak dibalas dengan kesetiaan? kemeranaan jiwa bila kasih itu tidak dihargai? atau ketidakmampuan untuk terima kelemahan diri sehingga dicurangi? haha
salah, salah!


sebab kalau aku boleh setia, tak pandang lelaki lain, kenapa kau boleh pandang perempuan lain. sendiri angkat tangan untuk beri pendapat.simple.
'saya lebih rela dimadukan, dari suami saya curang'
haha, abis!
perempuan lain kata aku bengong, lelaki lain nyesal tak ngorat awal-awal.


pendapat masing-masing kan. tapi hati perempuan mana yang kuat untuk terima jika suami sendiri telah bahagikan hati dia yang separuh lagi kepada perempuan lain. sanggup ke bayangkan suami berada di pangkuan orang lain? bermanja-bermanja.
ok, tentu lah tidak. tapi entah semangat mana, yang buat lala boleh kata macam tu.


tapi si cinta banyak kali kata INSYAALLAH, hanya lala seorang nanti. dan lala percaya! hehe (gelak malu sekarang) dan si cinta menyambung 'mungkin kasih itu berbahagi kepada anak-anak yang bakal ramai di dalam kereta toyota wish'. ok, (gelak malu banyak lagi).


hati banyak lega, hati banyak suka, hati banyak senang.
hati sudah percaya. mari sama-sama menjaga.


p/s : as i said before somewhere, my love's life is exclusive, P&C, and not for public YET. for those who knows, doa-doakan. for those who don't , teruskan meneka...!

0 who cares:

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)