BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 20, 2009

dah lama aku nak marah dengan kau!

memang dah lama aku simpan benda ni.
aku selalu perhati apa yang kau dah buat selama ini.

kau dah banyak sakitkan hati orang.
antara kau sedar atau tidak, itu kau harus fikir sendiri.
jangan ingat kau seorang ada perasaan.

kau tahu tak yang kau dah lukakan hati orang lain?
bila aku tanya kenapa kau buat macam ni, kau jawab kau cuma cari kebahagiaan sendiri.
tapi apa yang sebenarnya, kau lebih pentingkan diri sendiri.
kau tidak fikirkan langsung tentang orang lain.
kalau kau rasa kau seorang yang sedih, kau tahu tak, kau dah buat orang lain menangis.


kenapa kau sukar untuk beri orang peluang?
kenapa takut sangat nak beri orang lain turut rasa bahagia?
kenapa kau perlu fikir banyak-banyak kali untuk terima orang lain?
kenapa kau susah nak percaya yang ada orang yang sanggup terima kau?


aku dah tak larat nak bebel dan marahkan kau.
bila aku marah macam ni, kau masih diam.
tengok.
kau diam lagi.

kau dengar tak apa yang aku cakap ni ha, HATI?

7 who cares:

Ch3nta said...

nice. luahan tulus.

A i d a n i said...

hmm..
still thinking huh?
lala,
Dia kan ada..
If rujuk pada Dia..
insyaAllah jalan itu akan menjadi lebih jelas..

love U dear!

(^.^)

~miss-lala-comot~ said...

ch3nta + nadia = tq..!

Anonymous said...

monolog dalaman yg bagus...

bermain2 dengan jiwa, hati dan perasaan...

masih berpikir byk ni...

heeee:D

The story of Saif Al-Hafsham said...

seperti..semalam bicaraku dengan hati.

A i d a n i said...

my pleasure dear lala..
:)
tadi review balik entry
Malam bicaraku dengan hati
seakan2 sama..
tapi tetap membawa maksud berbeza..
ape² pon.
kedua² entry tersebut saye suka.
:)

~miss-lala-comot~ said...

a'ah ler...
hampir sama..
=)

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)