BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 18, 2009

~gambar-gambar favorite BTN~

~ini gambar terbaik, terhebat dan tersuka~
cuba membuat aksi paling comey utk tatapan diri sendiri
bila tiba masa untuk mengenang saat BTN!
Menara Bangsa!
[nadia, silakan menyanyi]



~suka yang ini pula kerana notis kuning, iaitu
AMARAN KERAS
tak boleh guna hanphone, kamera atau alat elektronik..
~lalalalalalala~


gemar yang ini kerana lala tampak kurus,
dan tinggi [seperti impian sewaktu kecil]
la gemar kerana baju alin besar juga!


~setiap gambar lala tengah makan, memang lala akan tercinta!~


~ok!~
gambar ini yang paling mahal!
alin berjaya capture, sembunyi sebelum Pak Ibrahim nampak!
waktu ini juga, Pak Nasir tengah marah-marah kami,
sebab nyanyi lagu Negaraku dengan tidak bersemangat!
huhu



~terrindu gambar ini kerana sangat kanak2 kami ini~
diana paling manja...
dia yang belakang sekali itu!


~tersayang yang ini,
kerana kami berempat!
sebilik!
sangat mesra dan best lah gambar ini
[dh tersedih ni]



mesti lah suka!
first time masuk zoo!!
terexcited!


terjatuh cinta dengan zirafah!!
giler tinggi binatang idaman saya!!



harimau tetap di hati..
teringat MAYBANK!


nota kaki: terima kasih, MQA!
kerana beri peluang untuk kami pergi Zoo!

oit, beri peluang untuk menjalani
kursus Biro Tatanegara, ok?


BABAI!

8 who cares:

z E K r y i L a said...

*sambil menyanyi Menara Bangsa*

nice entry.
simple tapi bermakna.

i loikee~~

***** untuk anda!

sila buat yg terbaik lagi dan lagi.

i'm waiting for it.. chaiyok2~

amin rodi said...

da org 2..time dgr ceramah kenegaraan sempat lg antar msg..mau kasi report n suh minta kena repeat kursus btn nie 2 minggu..haha:P

~miss-lala-comot~ said...

oi!fitnah!
biler lak aku bg msg waktu ceramah!
hp pun tngal kat bilik tau!

amin rodi said...

eh...ada org terasa la...
sapa mkn papadom..rasa papadom ar...
hahahahaha:P

z E K r y i L a said...

muahahaha..
betul2..
sape yg makan papadom,
die yang terasa papadom nyer..
ngehehehe..

ouh.. ada orang 2 men msg time ceramah BTN rupenyer~!

amin rodi said...

yer..btul....buktinya masih ada...kalo masuk court msti menang...hahahahaha:P

~miss-lala-comot~ said...

oit, fitnah we..!
la pernah msg dia skali ja..
itu pun ms rehat,, kita dlm bilik!
[cuba btulkan keadaan]hehe

amin rodi said...

yer..yer...ko menang la..(kasi can je ni)
hahaha...yer masa rehat ko msg ak..huh..
suka la 2 menang..haha:P

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)