BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 12, 2009

~dh bertunang dh dia~


dapat msg di facebook!
nisa [rakan se'softball' waktu zaman u dulu]
dia kata dia nak bertunang...
terkejut jugak, sebab dulu kami sama-sama dikecewakan..
sekarang?

"huuhu dh terubat dh kecewa 2...
nisa dh slamat jd tunang org dh..
alhamdulillah jmp org y lebih baik...
nnt insyaAllah nisa upload pic nisa..
la x jumpa pengganti lg ke?
ramaikn mamat ensem y lain...memilih ek?heee"

ermm...



doakan kamu bahagia aja!

5 who cares:

z E K r y i L a said...

lala
bukan tiada siapa menanti
cuma..
dia hanya ada seorang saja di hati~

siapakah?

(^.^)

~miss-lala-comot~ said...

entah lah cik nadia..
[berserah]
nk buat solat istikharah, tapi mcm tkottt...!

amin hensem said...

gler...dah mcm desparate ni..haha...
wat jgn xwat...kekeke:P
jgn marah...gurau ja...xda niat pon..hehe:P

~miss-lala-comot~ said...

bukan desperate lah..
cum ank mintak petunjuk..
jd, kalau jumper sng..
takder lah, nk buang masa aku lagi dgn
lelaki yg bukan utk aku...
btul tak?

amin hensem said...

hurm...iya la 2..
ak da baca satu buku n dalam 2 ada sabda dr Rasullallah s.a.w yg bermaksud:

telah diciptakan untuk kamu pasangan bg setiap org. lelaki yg baik untuk perempuan yg baik dan sebaliknya..lebih kurg mcm 2 la..hehe:P

tp kalo dah xsabar n nak wat..go on jer la..tp takut lak kalo dah wat ko xdpt nak terima...hehe:P

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)