BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 30, 2010

setengah tahun!

ternyata setengah tahun dah berlalu.
6 bulan. maka 6 bulan lah lala tak amik MC lagi sepanjang kerja kat MQA ni.
(ingat lala nak kire berapa bulan lala dengan Mr Panda ke?lala akan kira bile Mr Panda jadi hubby lala. tak main lain lah nak kire masa couple-couple ni. tak sah lagi beb!tak sah!)

maka, hanya pujian kepada diri sendiri kerana masih mengekalkan azam tahun 2010,
untuk mengelakkan MC.

wajah cemerlang.
dipilih kerana rasa macam comel ja wajah ni.
ngee..



*lala + sony E buruk + mocha sedap*


2 who cares:

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

bakal pengantin datang cini.. cowie.. x dapat komen kt chat box.. huhuuu

Lala said...

hehe..takper2..nnt sama2 link na!hehe

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)