BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 25, 2010

nak ke taknak?nak ke taknak?

kalau kamu terasa yang dia sangat memenuhi kehendak hati kamu, nak ke taknak? nak ke taknak?


physically atau rupa paras, memadai jika menenangkan kamu. kalau dia pakai baju yang comel, dengan gaya yang kamu suka, nak ke taknak?


yang mempunyai minat sama seperti menjadi ahli movie marathon, menyanyi kuat-kuat dalam kereta, merasa segala jenis fast food yang ada, berebut-rebut siapa akan sambung Master dulu, berangan tinggi melangit dan tak takut jatuh. nak ke taknak?


kamu suka merajuk kerana kamu suka cara dia pujuk. kamu suka berdikari, tapi dia tetap nak tolong kamu supaya tak merasa susah. nak ke taknak?


kamu suka dia garang kerana garangnya itu seksi. kamu suka dia serius kerana seriusnya itu matang. kamu suka dia gelak kerana gelaknya itu nakal. kamu suka dia sukakan cheese dan chocolate kerana ketagihannya itu comel.


dia mampu membuatkan kamu rindu tiap-tiap pagi dengan morning wishes. dia mampu buat kamu senyum dengan panggilan-manja-yang-tiap-tiap-hari-ada-sahaja-panggilan-baru.


with this multi-function kind of 'him', do you want him to stay? or would you ever let him go?


orang hebat pernah berkata,
untuk 100% perasaan cinta kepada seseorang tu, kita cuma perlu beri 90%. Simpan 10% itu untuk benci. Supaya bila jadi apa2 nanti tak la kecewa sgt.


orang hebat lain pun pernah berkata,
how could i only give less than 100% to the person that i loved?


lala berkata (yang turut hebat),
mana mampu kita beritahu pada perasaan itu agar tidak melebihi 90%. mana boleh kita tahan kalau telah capai 100%. yang boleh, hanya meletakkan dia pada kedudukan yang tidak melebihi orang-orang penting dalam hidup. selepas parents dan family, boleh tak gitu?


hm...
kamu yang ke berapa ya?

4 who cares:

Shahira said...

NAK!!!
DON'T LET HIM GO PLS.

Lala said...

yah!yah!never !

N a d i a said...

boleh ker kata taknak?

hehehe

Lala said...

tak boleh! mestilah nak!

Follow me, i'll follow back!

Heartbeat (Nak tau?sila klik)